Wednesday, September 21, 2011

Masya-Allah indahnya hidup ku

First of all, Alhamdulillah. Second, YAHOOOOOOOOO!!! Trial dah habis! Sebenarnya org mesti pelik tengok aku post guna Bahasa Melayu kan? Actually, aku rasa memang nak sangat guna Bahasa Melayu dalam blog tapi rasa macam susah al maklumla BM aku paling tinggi pun B. Haaaa, cerita pasal BM ni, result trial BM aku dah keluar and aku dapat...............B for it! Memang aku torkojot nak mampuih la cakap. Sebab aku punya karangan memang merapu! Hahaha. Aku ternganga serta tergugat. Hahaha. Aku dah merepek -.- Then Mathematics modern aku dapat 70%, means B+ for meeeeeeee XD Syukur alhamdulillah, ya Allah. Harini ada tahlil arwah utk arwah atuk aku, harini genap sebulan pemergian dia. Mari sama sama kita sedekahkan Alfatihah.  Hahh! Satu lagi cerita. Semua orang asyik tanya bila aku nak couple dgn dia. Haha. Apalah korang ni, kitorang bestfriends laa. Just kitorang rapat je. Anyways, aku dah ada Twitter tahu. Nama display aku Hanimcoolieo . Follow la yeeee :D One more thing, 'YOU' (bukan nama sebenar, jangan pura pura tak tahu), I'm starting to love you laaa :) Love for me is not just sayang, love is cinta. Faham faham jela eh? Okay la, boboiii :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.