Wednesday, November 30, 2011

TEROVER HAPPY SANGAT NI :D

Do you see how happy I am? :D SPM's OVER! HELL YEAHHHHHHHHHH!!! Memang tak terkata ke-happy-an aku ni. Tapi memang terserlah  kan? :DDDD Tapi di masa happy ni, ada jiran aku meninggal. Takziah kat keluarga dia. Tapi org yg ziarah kubur dia tu, ada hati nak mengorat aku yang tengah naik motor. Dia kata 'Alaa tomey tomey' -.- ERRRRRRRR. Anyways, esok 1st December 2011. Aku, Iman, Ikmal, Minn, Ikhwan and Acap keluar tapi direction lain-lain kott. Kat sini aku nak buat pengakuan. I LOVE YOU ALI IMAN :) Aku tunggu je dia minta ni :) Hurry up la sayang :D Aku harap takde orang yang dengki. Terima kasih :D Kepada pelajar-pelajar junior aku di SMK Alam Damai, AKU HAZNI HANIM, DAH TAMAT TINGKATAN LIMA!!!!!!!!!!!!!!! :DDDD Seronok gila ni :D Next year insyaAllah aku ada datang tgk sekolah. Don't miss me, haha peasan -.- Okay, out. Love you guys :) but less than Ali Iman. Hahahaha byebye :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.