Saturday, March 31, 2012

Admitted

Nisak and Fatin datang time dah nak keluar -.-
Heyy, I'm back. Aku just nak kongsi sikit cerita tentang kawan-kawan aku. Diorang ni memang one in a million. Masa aku masuk hospital, orang pertama yang dapat tahu mestilah BFF aku aka BF :) Ali Iman. Dia yang habaq kat semua orang and then it was spread out. Pada mulanya aku masuk Ampang Puteri. Then atas sebab jiran katil aku yang MEMEKAK nak mati and nurse tu lambat betul nak hantar makanan and ubat aku -.- Terus malam tu jugak aku terus ke Prince Court :O Jangan terkejut, company mama yang bayar :) Malam tu jugak around pukul 10pm, Minn Halina, Ali Iman, Ahmad Ikhwan and Isnie Haiqal melawat aku. Diorang memang buat aku rasa tak sakit :) O, mesti korang nak tahu aku sakit apa kan? Aku sebenarnya keracunan makanan. Then aku makan ubat, terus jadi gastric sebab setiap kali aku makan mesti aku muntah balik including air oren je. Then bila aku gastric, acid dalam perut tu terus naik ke lungs aku and made me hard to breathe. Allah je tahu macam mana :) Then malam tu Ali Iman and Ahmad Ikhwan teman aku sampai pukul 4 pagi. Hari-hari macam tu. Baik sangat my beby tu :) Selama 5 hari + 2 hari dia teman aku. Ya Allah, kau panjangkanlah jodoh kami sehingga nafas kami yang terakhir :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.