Monday, March 12, 2012

The happy moment started

Haih, what to do.. What to do.. Hmmmm, what a boring day. Okay, sebenarnya today aku nak cerita pasal masa mula-mula aku jumpa this Ali Iman :) Okay. Aku masuk sekolah Alam Damai 2010. Masa memula aku masuk, dah ramai yang datang kerumun kat aku. But not him -.- Dia buat bodoh je :\ Lama-lama aku cakap 'hai Ali!' dengan senyuman yang paling MANIS. Tapi dia just senyum, then pandang meja dia. Aku geram je -.- Then rasanya dekat 2 bulan aku kat kelas tu, aku mula suka kacau dia. Aku ni nakal sikit sebab aku suka kacau budak nerdand pendiam macam dia tu :p aku main TRUTH OR DARE dgn all my classmates. Then I got DARE :D Dare dia kena pergi jumpa Ali Iman, cakap ILOVEYOU kat dia sampai dia malu. Hahaha. Okay, then aku buat. Datang kat dia, dia BLUR -.- aku kata la ayat tu, then muka dia jadi warna MERAH :D Hahahaha, aku berjaya :D then dia macam dah start segan dgn aku. Masa kitorang pergi kem PRS tu, aku saja ambik kesempatan tapiiiii.....
Tengok? Sikit punya jauh? -.-
Okay, then lama-lama kitorang jadi kawan baik :) Starting laa persahabatan yang sangat rapat. Sampai orang  ingat kitorang couple. Hahaha, tapi masa tu aku ada sikit perasaan kat dia sebab dia terlampau baik and so sweet :) And........
Masa ni aku sorang je suka dia. Dia taktahu pun ;)
Then lama-lama dia start mengaku dia suka aku :D Aku melompat-lompat kat rumah masa dapat tahu, dia text aku ;) How happy I am time tu, Allah je tahu :D Thenn........
Suka sama suka. Aww <3
Sekarang, aku kata ILOVEYOU tanpa dicabar dah :) and that;s how I met him :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.