Wednesday, August 1, 2012

David Archuleta

My David Archuleta :D
I remembered this time. Orang semua suruh dia bukak songkok sebab nak tangkap gambar dia that people say like David Archuleta. Ada ke? O.o Anyways, masa ni aku yang pegangkan songkok dia. And jangan kasitahu orang tau, aku curi-curi cium bau songkok dia. Wangi baiii! Hahaha, rambut dia memang wangi. Dari dulu aku suka bau songkok dia :p Bapak obsesnya aku dengan dia ni -_- Now, bila-bila je aku boleh bau rambut dia :) Tapi dulu dia ada kasitahu aku yang dia memang taksuka bila ada sorang budak perempuan kelas aku yang suka kacau dengan dengan curik songkok dia. Rambut dia panjang, so bila songkok tu takde, rambut dia jadi serabai. Tapi obviously budak tu bukan aku. Sebab aku memang best friend dia and dah lama aku memang suka buli dia. Hahaha, sorry sayang :p I saw this picture the other day, made me miss the old moments we share. Semua orang tahu, kalau ada Ali, ada la Hanim. Kalau ada Hanim, ada la Ali. Nampak tak? Orang yang faham akan tahu kitorang best friends, tapi yang kurang mengerti, diorang akan cakap couple. Time tu belum. Kitorang start official 1st January 2012. On 12.00am. Masa mercun berbunyi lagi tau :) Anyways, tu je yang aku nak kongsikan dengan kamu semua. Bajet ramai je baca. Haha. Goodnight.
P/S : His hair smells really nice ;)
I love you Ali Iman :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.