Monday, May 7, 2012

First day in Unisel

Hey guys. Aku sekarang kat hostel Unisel. Aku terpaksa beli kupon yang berharga RM2 untuk online 24jam. Semata-mata nak skype dengan my baby ;) Gatainyaa aku!! Hahaha, so now. Aku just nak cerita apa aku buat time dalam first kuliah tadi. Aku BLURRY gilaaa -oo-Aku punya kelas kuliah pun aku boleh lupa :O Then aku terpaksa call la sesiapa je yang sama kelas dengan aku, aku cakap 'Can you take me to the class? I kn=inda lost' :( Then aku jumpa la budak-budak sama dengan aku, aku pun mengekori mereka saja. Hah! Melayu sangat :p Then nama lecturer aku Encik Ishak Muhamad. Dia kata dia garang tapi comel la :p Aku ni paling benci Sejarah. Tapi first assignment aku pasal almost Sejarah, Pengajian Malaysia. God. Encik Ishak kata subjek tu is harder than History. Gosh. Aku tertidur masa Encik Ishak beri penerangan. Maafkan saya Guru :( Tapi nak dekat 10 biji gula-gula Ice Lemon Tea iaitu candy favourite Jannah. Siapa Jannah?
Ni la Jannah. Dia ni housemate aku, tidur sebelah katil mak lagi tau. Jangan jealous anak ikan :p
Ni pulak Hasnah. Tapi panggil Hana je. Dia ni atas katil aku. Bila dia tidur dah mcm Earthquake kat bawah -.-
Okay laa. Sebenarnya ada sorang lagi tidur atas Jan, tapi dia tengah mandi :( Takpela, just to know nama dia Kak Mirah, dia ambik Degree in Human Resources. She's 21. Cantik :p Jan ambik Dip. in Business Management, Hana ambik sama jugak macam Jan. So, aku je budak medic :( Tak kisah la. Kalau ada cerita lagi, aku story kat korang okay? Bye :* Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.