Saturday, May 5, 2012

Universiti Selangor

No more Industri :D
Heyy, dah lama aku tak update. Well, al maklum lah dah jadi pelajar Uni :p Anyways, aku nak cakap Happy Belated Birthday to me on 29th April :D And haritu jugak la hari pertama aku masuk Unisel Shah Alam. Masa memula datang, aku blur -oo- Then I tried to make new friends. Dapat lah seketul dua :p Roomates aku ada 3 orang + aku = 4 people :) Then aku rapat dengan sorang budak nama dia Jannah. But aku panggil dia Jan je :) She's kind :) Then kami kena merentasi onak duri yang tajam iaitu 'Minggu Orientation' Oh tidakkkk!! :O Aku biasa la mesti di ragging. Dia suruh aku jadi unta la sebab dia kata 'Ada benda kat unta tu yang aku suka'. Tolol -.- Lastly tak menang apa-apa pun. Dapat migraine ada la :( Kesian akuu ;( Then lepas 5days of those worse days, kami diberi cuti selama 3 hari. And luckily my baby came to pick me up. I really miss him so much. Rasa nak nangis je pandang muka dia time tu. Anyways, tomorrow would be Monday. Class will get started :D Doakan aku selamat di dunia yang penuh dengan liku-liku kehidupan ;( Hahahha, pandai bermadah dah aku ni :p BTW, aku ambik Diploma Teknologi Makmal Perubatan which is Diploma in Medical Laboratory Technology :) My baby tu masuk Uniten kot. 20th May. Good day :*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.